۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۴۵۹۳۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی سه وظیفه اصلی بسیج است

جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی سه وظیفه اصلی بسیج است
سردار سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت های بسیج و سپاه در خدمت ملت بزرگ ایران قرار دارد، تصریح کرد: بسیج و سپاه علاوه بر کارهایی که برای ایجاد امنیت پایدار انجام داده به مشکلات مردم رسیدگی می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با ابراز مسرت از حضور در قم و دیدار با علما در آستانه هفته بسیج ابراز کرد: بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی برای جذب جوانان رویکردی جدید دارد و فعالیت های بسیج در حال نوسازی است.

سردار سلیمانی تربیت نیروی انقلابی را از اهداف بسیج دانست و مطرح کرد: در یکسال گذشته یک میلیون نفر از جوانان جذب بسیج شده اند و شبکه طیبه صالحین برنامه هایی را برای تبیین به جوانان داشته است؛ جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی سه وظیفه اصلی مهم بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه جهاد خدمت در بسیج سابقه زیادی داشته، ابراز کرد: همکاری های بسیج با دولت مردمی آیت الله رئیسی در محرومیت زدایی و آب رسانی به روستاها قابل توجه بوده و امروز بسیج توانسته 2600 روستا را آبرسانی کند و برای مناطقی که بیکاری نرخ بالایی داشته، اشتغال آفرینی داشته باشد.

وی از طرح های حمایتی بسیج برای کمک به کشاورزان خبر داد و اضافه کرد: تعداد 14000 نفر از زندانیان معسر با کمک خیرین و پیگیری های بسیج آزاد شده و در ساخت جاده های بین مزارع و روستایی، ساخت پل ها و زیرساخت هایی که در مناطق محروم نیاز بوده از جمله فعالیت های بسیج بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج در ابعاد فرهنگی، ساخت فیلم های متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی و تولید انیمیشن ها فعالیت خوبی داشته است، عنوان کرد: تعداد قابل توجهی از جوانان بسیجی در فضای مجازی فعال هستند که جهاد شناختی و جنگ ادراکی را در مواجهه با توده های دشمنان دنبال می کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج در علم و فناوری و در پیشرفت و آبادانی کشور برنامه های خوبی در جریان دارد، مطرح کرد: بسیج رسیدگی به محله های حاشیه نشین کشور را در کانون توجه قرار داده و پیشرفت های خوبی در این ابعاد ایجاد شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ظرفیت های بسیج و سپاه در خدمت ملت بزرگ ایران قرار دارد، عنوان کرد: بسیج و سپاه علاوه بر کارهایی که برای ایجاد امنیت پایدار و ثبات انجام داده برای حل مشکلات مردم با همکاری دولت در پیشرفت و اعتلای جامعه برنامه های خوبی داشته است.

ارسال نظرات