۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۴۵۰۰۷
مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی:

با جهاد تبیین باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فعال کرد

با جهاد تبیین باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فعال کرد
حجت الاسلام آقاجانی گفت: یکی از وظایف مهم ستاد اقامه نماز پویاسازی نماز و مهدویت در ادارات، نهادها و سازمان ها است.

حجت الاسلام مجید آقاجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت های ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی، تشریح کرد: ستاد اقامه‌ نماز بنابه دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(حفظ الله) و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محسن قرائتی که مسئولیت ستاد اقامه‌ نماز را بر عهده دارند برای ادارات و نهاد و سازمان ها می باشد که هم نماز جماعت و برگزاری دوره های آموزشی نماز که عبارتند از: احکام،اذکار و آداب نماز بین کارکنان و خانواده هایشان اجراء میشود.

وی افزود: همچنین برگزاری دوره ها و مسابقات نماز و مهدوی و وظایف منتظران و هم چنین دوره های تکمیلی و مقدماتی انجام می گردد.

حجت الاسلام آقاجانی در رابطه با نقش عملیات طوفان الاقصی عنوان کرد: به قول امام جمعه تبریز حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا آل هاشم اگر سوریه و کربلا حرم است از آنها جلوتر بیت المقدس حرم می باشد.

وی ادامه داد: طبق آیه ۴۳ سوره مبارکه فاطر می فرماید: سنت های الهی تغییر ناپذیر است و طبق وعده و سنت پروردگار اسرائیل و صهیونیست نابود و از بین خواهد رفت و قبل از ظهور ان شاءالله این اتفاق باید بیفتد تا مقدمات ظهور انجام شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در رابطه با عملیات طوفان الاقصی این عملیات را می توان این گونه توصیف کرد که احتمالا حرکت و مقدمه‌ی برای نابودی صهیونیسم است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار کرد: ما در جهاد تبیین باید امر به معروف و نهی از منکر کردن را که تبدیل به فریضه فراموش شده در ذهن مردم ایجاد شده را نسبت به بی تفاوتی جامعه بازیابی کنیم.

کارشناس دینی و سیاسی گفت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد مراحلی چون تذکر قلبی الی تذکر لسانی که خیلی مهم است و این اهم و مهم این است که امر به معروف برای چه باشد امر به نماز امر به امامت هم امر به معروف است باید در اهم ها گفته شود.

حجت الاسلام مجید آقاجانی بیان کرد: علی الخصوص اینکه دعوت به تنفر به رژیم غاصب صهیونیستی که باید مطالعه داشته باشیم ببینیم این صهیونیسم چه هست از کجا آمده چه میخواهد از کدام کشور ها فراری شدند از انگلیس آلمان فرانسه آمده اند و در فلسطین اشغالی جایی برای خودشان اشغال و تایین کرده اند ۷۵ سال پیش در نقشه جهانی جایی بنام اسرائیل وجود خارجی نداشت.

وی در پایان افزود: تمام جهان اسلام باید بر علیه اسرائیل به پا خواسته و قیام کنند و نه تنها جهان اسلام بلکه آن هایی که انسان هستند، می بینید حتی مسلمان نیستند اما بر علیه اسرائیل برخاسته اند چرا چون دیده و فهمیده اند که اسرائیل غاصب چیزی از آدمیت و انسانیت نبرده است و همه ملت ها نسبت به جنایت رژیم کودک کش اسرائیل متعرض هستند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات