۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۷۴۳۷۳۴

بازدید مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه از خبرگزاری رسا

بازدید مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه از خبرگزاری رسا
مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه ضمن حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه ظهر امروز ضمن حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه از خبرگزاری رسا بازدید کرد

حجت الاسلام و المسلمین استوار میمندی در جریان این بازدید با تقدیر از خبرگزاری رسا، این خبرگزاری را رسانه ای با سابقه خوب، انقلابی و عقلانی دانست که از متن بدنه جامعه و حوزه تشکیل شده و همین سبب شده این رسانه انقلابی با صراحت از جبهه انقلاب اسلامی به دفاع بپردازد.

مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه همچنین افزون بر ارائه گزارشی از بخش های مختلف و فعالیت های مجتمع تبلیغ حوزه از آمادگی این مجموعه برای تعامل بهتر و همکاری های مشترک با خبرگزاری رسا خبر داد.

مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه از خبرگزاری رسا بازدید کرد

در ادامه این بازدید، حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، ضمن خوش آمد گویی و تمجید از شخصیت علمی و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی، او را از رویش های جبهه انقلاب دانست.

وی همچنین فعالیت های مجتمع آموزشی پژهشی تبلیغ حوزه را مؤثر توصیف کرد و از آمادگی خبرگزاری رسا برای افزایش تعامل و همکاری های مشترک خبر داد.

مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه از خبرگزاری رسا بازدید کرد

همچنین در این جلسه سردبیر و دبیران بخش های مختلف خبرگزاری رسا به ارائه گزارش از فعالیت هایشان پرداختند که مورد توجه حجت الاسلام والمسلمین استوار قرار گرفت.

همچنین حجت الاسم محققی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نواز غزه، روی آوردن این رژیم به قتل عام مردم این منطقه محاصره شده را اوج استیصال و درماندگی این رژیم منحوس تلقی کرد.

وی همچنین علمیات طوفان الاقصی را عملیاتی راهبردی و عامل درهم شکستن هیمنه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دانست.

ارسال نظرات