۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۴۳۳۰۹
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

عملیات «طوفان الاقصی» صهیونیست ها را در شوک فرو برده است

عملیات «طوفان الاقصی» صهیونیست ها را در شوک فرو برده است
کرمانشاه ـ سرهنگ کاکایی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته، صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ مجتبی کاکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: جوانان و مردم ولایتمدار سرپل‌ذهاب در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، کارناوال شادی در خیابانهای شهر راه انداختند و به شادی و سرور پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: در پی عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها مردم سرپل‌ذهاب بصورت خودجوش به خیابان ها آمدند و خوشحالی خود را از این موفقیت بزرگ نیروهای مقاومت نشان دادند.

وی افزود: رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز گذشته(شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه(جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است..

سرهنگ کاکایی خاطرنشان کرد: عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد./1400/

ارسال نظرات