۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۳۸۲۴
حجت‌الاسلام جواد محدثي:

مفاهيم ديني را بايد با زبان مخاطب جوان عرضه کنيم

خبرگزاري رسا ـ حجت االاسلام جواد محدثي، نويسنده نام آشناي گروه سني نوجوان و جوان کشورمان در بازديد از موسسه جوانان آستان قدس رضوي بر عرضه‌ي مفاهيم ديني در قاب‌هاي مخاطب پسند و با زبان جوانان امروز تاکيد کرد.
حجت الاسلام جواد محدثي

 

به گزارش خبرگزاري رسا در مشهد، حجت الاسلام جواد محدثي ، در بازديد از موسسه جوانان آستان قدس رضوي بر عرضه‌ مفاهيم ديني در قاب‌هاي مخاطب پسند و با زبان جوانان امروز تاکيد کرد.

 وي با اشاره به ارتباطات متنوع حضوري و غير حضوري موسسسه با جوانان گفت: توليد آثار فرهنگي به عنوان بخشي از شبکه ارتباطي با جوانان، نيازي است که بايد به طريقي مناسب به آن پاسخ گفت.

وي با اشاره به روش‌ها و قالب هاي مختلف عرضه هنريِ دين براي جوانان، سبک عرضه آثار فرهنگي موسسه را مناسب ارزيابي نمود.

اين نويسنده حوزوي افزود: آنچه در آيات و روايات هست را بايد با زبان مخاطب نسل جوان عرضه کنيم، چه بسا که مخاطب علاقه‌اي به مستقيم‌گويي‌هاي ما آن هم  با زبان ديني نداشته باشد و اين غيرمستقيم گويي مي‌تواند باعث جذب او شود.

وي با اشاره به مجموعه نوشته‌هاي خود با نام همدلي تا همراهي، به آثار ديگري مانند کتاب‌هاي «دو رکعت قصه» و «نامه‌هاي خط خطي» از ساير نويسندگان ، به عنوان نمونه‌هايي از عرضه مناسب مفاهيم و مهارت‌هاي ديني متناسب با نياز مخاطب ياد کرد./917/د102/ص

ارسال نظرات