۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۳۸۲۳
از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی:

کارگاه‌های تخصصی به سوی موفقیت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ موسسه جوانان آستان قدس رضوی کارگاه‌های تخصصی «به سوی موفقیت» را برگزار می‌کند.
كارگاه تخصصي به سوي موفقيت

 

به گزارش خبرگزای رسا در مشهد، موسسه جوانان آستان قدس رضوی کارگاه‌های تخصصی «به سوی موفقیت» را در سه بخش و ویژه‌ والدین ، دختران و پسران برگزار می‌کند.

کارگاه «هدایت موثر» با موضوع «هنر ارتباط با نوجوان» با حضور استاد جمشیدی پنجم تا هشتم بهمن ماه هر روز از ساعت 17.30 الی 19 پذیرای والدین شرکت کننده در طرح آموزشی «به سوی موفقیت» خواهد بود.

  دخترانِ شرکت کننده در طرح آموزشیِ «به سوی موفقیت» نیز از پنجم تا هشتم بهمن ماه هر روز از ساعت17.30 الی 19، با حضور استاد پژوهنده، استاد نصرآبادی و استاد اسحاقی درکارگاه «راه‌های ایجاد انگیزه و برنامه ریزی تحصیلی» شرکت خواهند کرد.کارگاه دیگری با همین موضوع و در همین روزها و ساعات ویژه پسران با حضور استاد نصر آبادی، استاد پژوهنده و استاد محمدپور برگزار خواهد شد.

حداکثر شرکت کنندگان در کارگاه والدین 30 نفر و در کارگاه فرزندان 15 نفر است.

گفتنی است؛ که این افراد روز جمعه و همزمان با اتمام همایشِ « به سوی موفقیت» در کارگاه ها ثبت نام کرده و بر اساس این ثبت نام و دسته بندی مسئولینِ مربطه، هر خانواده در روزهای خاصی می‌تواند در کارگاه‌های مورد نظر شرکت نماید. ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌ی 8436695 تماس بگیرند./917/د102/ص

 

ارسال نظرات