۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۷۳۸۰۱۷
رئیس اداره سبک زندگی حوزه علمیه خواهران:

باید توانمندی جمهوری اسلامی را باور کنیم + فیلم

باید توانمندی جمهوری اسلامی را باور کنیم + فیلم
سرکار خانم میرجعفری با بیان اینکه باید توانمندی جمهوری اسلامی ایران را باور کنیم از لزوم تولید اهداف عالی و تحقق آنها با شبکه سازی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سرکار خانم زاهره سادات میرجعفری رئیس اداره سبک زندگی حوزه علمیه خواهران در نشست «الگوی معرفی دشمن به نسل جدید» که از برنامه های نخستین همایش بین المللی دشمن شناسی در خبرگزاری رسا با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اندیشمندان انقلاب برگزار شد، گفت: اقتضائات محیط و جامعه خود را باید بشناسیم و به جهاد تبیین نیز احتیاج داریم؛ لازم است بدانیم جهاد یک تلاش همه جانبه و مستمر است که نیاز به تکثر دارد.

وی در ادامه با اشاره به فتنه ها و دوران کرونا، اظهار داشت: مردم ما خود را منسجم نشان دادند اما در فضای جنگ ترکیبی نمی توان به علت فضای غبارآلود ید واحده را دید؛ برخی دشمنان در درون کشور به علت منیت ها و مقام های دنیوی نمی گذارند گاه اتحاد ایجاد شود.

میرجعفری با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص نقشه حساب شده دشمن در حوادث پاییز 1401 ادامه داد: اگر شناخت ما کافی نباشد و احساس خطر و بحران نکنیم به ضرورت ید واحده نمی رسیم؛ در حوادث کرونا همه احساس بحران کردیم و انسجامی بی مثال تشکیل شد؛ تا حس نکنیم که مسأله ای، بحرانی است تلاش شبانه روزی شکل نمی گیرد و مرحوم فرج نژاد تأکید می کرد که باید همه جانبه وارد شویم و بدون چشم داشت حرکت کنیم.

وی با اشاره به تردیدهایی که اراده ها را سست می کند در خصوص وظایف جبهه انقلاب گفت: باید توانمندی جمهوری اسلامی ایران را باور کنیم؛ باید روایت های امیدساز داشته باشیم و به محتوای امیدساز توجه کنیم؛ لازم است از دولت مردان خود در خصوص به کارگیری راهکارهای درست مطالبه کنیم.

رئیس اداره سبک زندگی حوزه علمیه خواهران تأکید کرد: باید اهداف عالی و بلندمرتبه برای خود تولید کرده و با شبکه سازی به سرانجام برسانیم؛ ید واحده در حال حاضر وجود ندارد اما امید دارم که در گام دوم با عنایت حضرت صاحب الزمان(عج) در صورت توجه به ظرفیت جمهوری بتوانیم به انسجام خوبی برسیم.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات