۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۳۷۲۵۶

دیدار مدیر دفتر خواهران حوزه خراسان با حجت الاسلام والمسلمین فرزانه

دیدار مدیر دفتر خواهران حوزه خراسان با حجت الاسلام والمسلمین فرزانه
مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان و مسئولان ادارات این دفتر و جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران با دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، خانم هاشمی مدیر دفتر خواهران این حوزه و مسئولان ادارات دفتر خواهران و نیز جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران مشهد، با حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست،  وجود حوزه علمیه خواهران را بسیار ضروری و مفید دانست و از دست اندرکاران حوزه خواهران خواستار شناخت ظرفیت‌های عظیم بانوان طلبه و نیاز سنجی اجتماعی آنان، به نحو مطلوب شد.

وی همچنین به مسئولان دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان و مدیران مدارس خواهران تاکید کرد، برنامه‌ای متناسب با همه اقشار بانوان در سطوح مختلف از سطح عموم تا اجتهاد را، در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین در این دیدار، خانم هاشمی مدیر دفتر خواهران علمیه خراسان، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های دفتر و مدارس علمیه خواهران، به برنامه‌های پیش‌رو اشاره کرد و ابراز کرد: به منظور معرفی حوزه خواهران در فضای اجتماعی، به نهادها و سازمان‌ها، تعاملات خوبی بین حوزه و سایر نهادها شکل گرفته که نتیجه آن ضمن ورود جدی حوزه خواهران به عرصه‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری، حضور بانوان طلبه به منظور انجام رسالت اصیل خود یعنی تبلیغ در این نهادها است.

در ادامه این دیدار برخی از مدیران مدارس به طرح نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند که اهم آن راه اندازی کمیسیون خواهران، استقلال حوزه علمیه خواهران، پیگیری حضور چند نفر از بانوان حوزوی در شورای عالی و توجه ویژه به حوزه خواهران در تخصیص اعتبارات و بودجه‌ها بود.

ارسال نظرات