۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۳۶۶۱۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

جهاد تبیین از رسالت های سنگین مبلغان است

جهاد تبیین از رسالت های سنگین مبلغان است
حجت الاسلام عبداللهی گفت: باید به دنبال اسلامی شدن اجزای حکومت و بعد اسلامی شدن جامعه و در نهایت ایجاد تمدن اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز، در برگزاری کارگاه جهاد تبیین در جمع مبلغان خواهر و برادر شهرستان سلسله اظهار داشت: جهاد تبیین رسالت سنگین مبلغان است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فرایند زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) در افق انقلاب اسلامی عنوان کرد: بعد از نابودی رژیم طاغوت و ایجاد نظام اسلامی باید به دنبال اسلامی شدن اجزاء حکومت و بعد اسلامی شدن جامعه و در نهایت ایجاد تمدن اسلامی باشیم.

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: این نقشه راه در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است که باید از آن الگو بگیریم.

وی جهاد تبیین را راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان خواند و گفت: ما در یک جنگ همه جانبه و ترکیبی قرار داریم که دشمنان با پیشرفته ترین تکنولوژی روز در صدد ضربه زدن به انقلاب و ارزش های انقلاب هستند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: در این جنگ فراگیر باید قشرهای مذهبی و مخصوصا طلاب و مبلغین به دفاع بپردازند و با روشنگری و جهاد تبیین جلوی هجمه های دشمن را بگیرند.

محمدحسین پیشاهنگ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات