۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۳۴۵۳۷
مدیر عامل خبرگزاری رسا تشریح کرد؛

پشت پرده شانتاژهای رسانه ای جریان اصلاحات علیه شورای نگهبان

پشت پرده شانتاژهای رسانه ای جریان اصلاحات علیه شورای نگهبان
حجت الاسلام محققی سناریو و شانتاژ رسانه ای جریان اصلاحات علیه شورای نگهبان را برای امتیازگیری دانست و تصریح کرد: حرکت شورای نگهبان بر اساس مبانی خنثی کننده هجمه ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا در جریان بازدید آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان از خبرگزاری رسا در سالن شهید دهقانی، با اشاره به سناریوی برخی جناح های اصلاح طلب داخلی و شانتاژ رسانه ای علیه شورای نگهبان برای امتیازگیری اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در امسال، شورای نگهبان مانند گذشته با هجمه هایی از این دست مواجه خواهد شد که حرکت شورای نگهبان بر اساس مبانی، جای هیچ نگرانی برای دلسوزان نظام باقی نمی گذارد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا گفت: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی راه برای علاقه مندان به انقلاب اسلامی در این گونه انتخابات ها روشن است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خبرگزاری رسا پرداخت و افزود: تاکید بر عمق بخشی و ادراک سازی در فرایندهای خبررسانی از اهداف این خبرگزاری حوزوی است؛ چرا که ادراک سازی همانند نقش بر حجر است که ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به هیجانات زودگذر در فضای مجازی و رسانه های خبری ابراز کرد: ماهیت اخبار رویداد محور، هیجان زدگی تحریریه خبری است و منجر به کاهش تاثیر و عمق پیام های رسانه می شود. در این خبرگزاری مجموعه فعالیت ها و فرایندهایی تعریف شده است که بتوانیم ادراک سازی های ماندگار و موثری در نزد مخاطبان داشته باشیم. بخشی از این فرایندها، انتخاب موضوعات و مسائل خبری است که با همفکری و مشورت اساتید حوزه، بزرگان، دلسوزان، مدیران فرهنگی دغدغه مند و علمای انقلابی، به نظامی از مسائل و اولویت ها رسیده ایم.

حجت الاسلام محققی یکی از تدابیر خبرگزاری رسا را تشکیل گروه های تخصصی برای حضور در همه سرویس ها دانست و اظهار داشت: وظیفه محتوا بخشی و اغنا در پیام ها، از جمله اهداف شکل گیری گروه های تخصصی است که صرف نظر از هیجانات و رویدادها، راهبردهای کلی خصوصا تقویت حوزه انقلابی را مد نظر داشته و میزهای تخصصی با علما، مدیران و فعالان برگزار می کنند که در سال جاری چهار گروه تخصصی را در دستور کار داریم که برای عمق بخشی به اخبار، راهبردهایی را برای سرویس ها تعیین می کنند.

شانتاژهای رسانه ای برخی از جناح های اصلاح طلب داخلی برای امتیازگیری است

مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به فرارسیدن صد سالگی حوزه های علمیه بیان داشت: حوزه علمیه قم با پشتکار عالمان و فضلا در طول این سده، به بالندگی و شکوفایی رسیده و خطرات و مراحل مختلفی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. خاطرات و گزارشاتی که علما از سختی های دوران پهلوی در دهه های گذشته ارائه می کنند، رژیم ستم شاهی پهلوی، دوران بسیار سختی برای آنان بوده است؛ اما امروزه در سایه امنیتی که انقلاب اسلامی فراهم کرده است، حوزه های علمیه در اوج بوده و در مرحله شکوفایی در عرصه های گوناگون می باشند.

حجت الاسلام محققی در پایان اظهار داشت: با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در حوزه های علمیه تلاش ها و فعالیت های زیادی برای پاسخ به نیازهای روز انجام شده است و مراکز و پژوهشکده های قابل توجهی با سلیقه های متفاوت درحال فعالیت برای تربیت نیرو، تولید علم، حل مشکلات نظام و نظام سازی هستند.

ارسال نظرات