۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۳۴۳۰۴
امام جمعه بروجرد:

رسالت معلم در عرصه تعلیم و تربیت بسیار خطیر و ارزشمند است

رسالت معلم در عرصه تعلیم و تربیت بسیار خطیر و ارزشمند است
حجت الاسلام حسینی به رسالت معلم بر کرسی تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: معلم حیات‌بخش به فرد و جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در مراسم تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه‌های بروجرد که در سالن جلسات دانشکده فنی دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، بر ضرورت توجه بیشتر به مسأله تربیت تأکید کرد و گفت: امر تربیت در کنار تحصیل باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مشکلات با تربیت مدیر متخصص و متعهد به حداقل می‌رسد، افزود: اگر توانستید مدیر خوب و متخصص تربیت کردید آن وقت موفق هستید.

وی تصریح کرد: اگر حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها توانستند مدیر مدبر، دغدغه‌مند، متخصص، متعهد تربیت کنند مشکلات به حداقل می رسد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اگر بخواهیم نیروی خوب تربیت کنیم باید اول از خود شروع کنیم، عنوان کرد: معلم حیات‌بخش به فرد و جامعه بوده و رسالت معلم بر کرسی تعلیم و تربیت بسیار خطیر و ارزشمند است که ارزش خود را از علم و دانش بگیرد.

وی به رسالت معلمان در تربیت نسل امروز اشاره کرد و گفت: معلمان امانت‌دار نونهالان مردم هستند، لذا ما از مسئولین مربوطه تقاضا داریم که در جذب معلمین با ایمان، اعتقاد، انقلابی بودن و متدین بودن آن‌ها دقت کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات