۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۷۳۱۸۹۵
آیت الله کعبی:

یوم الله ۱۲ فروردین سرآغاز حاکمیت الله در دوران معاصر است

یوم الله ۱۲ فروردین سرآغاز حاکمیت الله در دوران معاصر است
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی، یوم الله ۱۲ فروردین را سرآغاز حاکمیت الله در دوران معاصر و حماسه تاریخی رای ملت ایران به استقرار جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی، یوم الله ۱۲ فروردین را سرآغاز حاکمیت الله در دوران معاصر و حماسه تاریخی رای ملت ایران به استقرار جمهوری اسلامی ایران دانست.

متن کامل پیام آیت الله کعبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین سرآغاز حاکمیت الله در دوران معاصر و حماسه تاریخی رای ملت ایران به استقرار جمهوری اسلامی ایران است. ماهیت جمهوری اسلامی تبلور رای واقعی مردم با حفظ ارزشهای اسلامی و اقامه دین است.

ملتی یکپارچه بر پایه ایمان و برادری و برابری برای پیشرفت و عدالت و استقلال و آزادی و حضور مستمر در صحنه بر مبنای توحید و عدالت و کرامت انسان به خود سازمان می دهد و نظام امامت و امت را با الهام از سیره نبوی و علوی و هدایت و رهبری امام راحل قدس سره را به بشریت عرضه می کند و با طاغوت زدایی و تثبیت نظام مردمی و الهی در مقابل توطئه های سنگین شرق و غرب مقاومت می کند.

اینک ملت ایران در مصاف با طاغوت و استکبار جهانی و دنباله های آنها قوی تر و با عزم و اراده مستحکم تر با راهبردهای حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی مصمم است، به قله های رشد و تعالی مادی و معنوی دست یابد.

از خداوند متعال مسالت می نماییم توفیق قدردانی نعمت امام و شهداء و ولایت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازی امام زمان عج و تداوم این خط نورانی را تا غلبه کامل بر تباهی و تاریکی در صراط مستقیم الهی و تحقق ظهور موفور السرور خورشید ولایت و دولت کریمه مهدوی کرامت نماید.

بمنه و کرمه
عباس کعبی

ارسال نظرات