۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۳۰۱۷۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسا‌ن‌ شمالی:

دعوت‌نامه‌ها و امان نامه‌های غرب فریبی بیش نیست

دعوت‌نامه‌ها و امان نامه‌های غرب فریبی بیش نیست
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری گفت: غرب هیچ‌گاه دلسوز ملت ما نبوده و نیست و دعوت‌نامه‌ها و امان نامه‌های آن‌ها برای فریب ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: نباید فریب نقشه‌های مذبوحانه غرب را بخوریم.

وی با تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع)، افزود: ما در مکتب امام حسین (ع) بزرگ‌شده‌ایم و نباید به‌سادگی فریب انواع و اقسام نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را بخوریم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: از زندگی امام حسین (ع) می‌توان درس‌های بسیار زیادی گرفت و هر دینی اگر کسی مانند امام حسین را داشت تمام دنیا را به دینشان دعوت می‌کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با تقدیر از زحمات سپاه پاسداران، ادامه داد: این انقلاب و دوام آن را مرهون زحمات و فداکاری‌های سپاه پاسداران هستیم.

وی تصریح کرد: به‌طور یقین با چنین سپاه و بسیجی که ما داریم هیچ‌کدام از دسیسه‌های دشمنان برای کمرنگ و تضعیف نظام اسلامی به نتیجه نمی‌رسد؛ چراکه سپاه پاسداران همچون کوهی محکم پشتیبان این انقلاب و نظام است

وی با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع)، خاطرنشان کرد: حضرت عباس (ع) فریب امان‌نامه‌های دشمنان را نخورده و دست رد بر سینه دشمنان زده و تا پای جان برای هدف والای خود مقاومت کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: ما هم باید با الگو قرار دادن حضرت عباس(ع) فریب دعوت‌نامه‌ها وامان نامه‌های دشمنان را نخورده و دست رد به سینه دشمنان بزنیم چنانکه بسیاری از شهدای علمی و هسته‌ای همین کار را کردند.

وی ادامه داد: به‌طور یقین برای جوانان و نوجوانان هیچ الگویی بهتر از حضرت عباس(ع) نیست که در حمایت از امام حسین(ع) از جان خود گذشته و در صحرای کربلا حماسه آفرید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز هر کس که می‌خواهد حضرت ابوالفضل(ع) را اسوه و الگوی خود قرار دهد باید در کنار امامین انقلاب و انقلاب بماند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات