۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۲۹۶۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب:

ملت در ۲۲ بهمن به وظیفه خود عمل کرد؛ مسئولان قدردانی کنند

ملت در ۲۲ بهمن به وظیفه خود عمل کرد؛ مسئولان قدردانی کنند
حجت‌الاسلام اکبری با اشاره با حضور پرشور و اعجاب انگیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: امید است مسؤولان قدر ملت را بدانند و هر چه بیشتر به آنها خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری، نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که امروز در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد گفت: امروز، روز تجلیل از جمعیتی است که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب پای این انقلاب بوده و هستند و به صورت شبانه روزی عاشقانه، عالمانه، آگاهانه و دلسوزانه همه سختی‌ها را در شرایط سخت به جان می‌خرند و پای نظام هستند.

وی ادامه داد: امشب شب شهادت هفتمین اختر تابناک ولایت و امامت است که سخت ترین دشواری‌ها را تحمل کردند و به جان خریدند تا من و شما در آسایش و آرامش باشیم که فرارسیدن این ایام را به پیشگاه امام عصر و رهبر فرزانه و معظم انقلاب و عاشقان و شیفتگان و این جمع نورانی از برادران و خواهران عزیز و گرانقدر تسلیت عرض می‌کنم، همچنین در آستانه عید مبعث پیامبر گرامی اسلام نیز قرار داریم که این روز را خدمت شما تبریک عرض می‌کنم.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه همه روز، روز خبرنگار است ابراز داشت: خبر علم است و باید در جایگاه خود قرار بگیرد، آن روز که علم در جای خود باشد جای تبریک دارد چون من می بینم و از نزدیک شاهد بوده و هستم در بسیاری از جای جای عرصه انقلاب حقیقتا با جان و دل حضور داشتید و این روز را به شما تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: ان شاءالله همه ایام بر شما مبارک باشد، علم زمانی مؤثر است که این ویژگی را داشته باشد که خود امام موسی بن جعفر می‌فرماید: «ألزَمُ العِلمِ لَک ما دَلَّک عَلي صَلاحِ قَلبِک وأظهَرَ لَک فَسادَهُ» ضروری‌ترین علم، علمی است که مسیر زشتی و زیبایی را به شما نشان دهد، علمی که قدرت تشخیص ندهد علم نیست و می‌شود دانش، معلم آن دانش مترجم است نه معلم، زمانی علم مفید و موثر است که بدان عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با عنوان کردن دو بخشی بودن علم اظهار داشت: بخشی از علم مسموعی و خواندن نزد استاد و استفاده از محضر ایشان است و بخش دیگر مطبوع است و بایستی در جان و عمق وجود انسان قرار داشته باشد؛ اگر علم مسموع و مطبوع همساز بودند، موثر و ماندگار خواهند شد.

وی ادامه داد: علم مؤثر و مفید، همراه با بصیرت، معرفت و آگاهی است و آغاز آن شناخت خداوند است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم اظهار کرد: عزت دنیا را تامین و دست انسان را در آخرت باز می‌گذارد وگرنه ممکن است کلمه ای بنویسد که آبروی مسلمانی زیر سوال برود، آبروی مسلمان بالاتر و بزرگتر از حرمت خانه کعبه است و اگر آبروی کسی را ببریم انسانی را از زندگی ساقط می کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور و اعجاب انگیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ۲۲ بهمن امسال فضای رحمانی و الهی بود و ارواح شهدا همراه شما بودند و این ملت بصیر دلداده و وفادار به میدان آمدند و به وظیفه خودشان عمل کردند، امید است مسؤولان قدر ملت را بدانند و هر چه خدمت کنند به جا، مفید و موثر است و عاقبت آنها ختم به خیر خواهد شد.

ارسال نظرات