۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۷۲۶۸۰۰
امام‌جمعه زنجان:

هدفمند کردن خدمات اقدامی ارزشمند است

هدفمند کردن خدمات اقدامی ارزشمند است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی هدفمند کردن خدمات به روحانیت را ارزشمند دانست و گفت: با حفظ کرامت و منزلت جامعه روحانیت و با روحیه جهادی برای رفع مشکل مسکن اقدام کنید.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مشترک معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه استان و نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی در سخنانی خدمت به سربازان امام زمان(عج) را توفیقی بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: اساس هدفمند کردن خدمات بسیار ارزشمند است؛ این اقدام شایسته باعث می‌شود که طلاب علوم دینی به درس، تدریس و تبلیغ مؤثر و امورات مربوطه بپردازند.

امام‌جمعه زنجان در ادامه با تأکید بر توسعه سطح کیفی و کمی خدمات گفت: با حفظ کرامت و منزلت جامعه روحانیت و با روحیه جهادی برای رفع مشکل مسکن اقدام کنید.

حجت‌الاسلام‌ رفیعی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در عرصه مسکن دانست و گفت: طلاب و روحانیون که شرایط عمومی این طرح را دارند می‌توانند در کنار اقشار مختلف مردم در این طرح ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه بابیان این‌که مرکز خدمات متولی مسکن طلاب و روحانیون غیر شاغل است، ابراز داشت: بر اساس مصوبات و مقررات مرکز در حوزه مسکن فقط طلاب و روحانیون بومی شهر قم و مشهد از خدمات مسکن این دو کلان‌شهر بهره‌مند‌ می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌ صبری نیا نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه استان پرداخت و اظهار داشت: طرح هدفمندی خدمات مرکز با رویکرد کاهش مشکلات طلاب در موضوع معیشت، درمان و مسکن اجرا می‌شود.

ارسال نظرات