۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۲۶۴۳۱
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

جهاد تبیین بهترین راهکار برای مقابله با هجمه‌های دشمن در جنگ نرم است

جهاد تبیین بهترین راهکار برای مقابله با هجمه‌های دشمن در جنگ نرم است
حجت الاسلام حسینی مازندانی گفت: جهاد تبیین راهکاری برای مقابله با هجمه‌های دشمن در جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی در همایش بزرگ «جهاد تبیین چراغ هدایت» که با حضور اقشار مختلف مردم خرم آباد در حسینیه ثامن الائمه، اظهار داشت: جهاد در کنار تبیین فرصتی مناسبی برای بیان حقایق و آرمان‌های بزرگ انقلاب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان بر ضرورت جهاد تاکید کرد و افزود: جهاد تبیین، یک فریضه است، یک فریضه قطعی و فوری است.

وی جهاد تبیین را خطابی عمومی برای همه افراد جامعه عنوان کرد و گفت: همه باید در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران ایفای نقش کنند و مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی عنوان کرد: جهاد تبیین فرصتی برای زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ نرم ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه و کم ارزش نشان دادن دستاوردها و موفقیت‌های کشور است، گفت: جهاد تبیین بهترین راهکار برای مقابله با هجمه‌های دشمن در جنگ نرم است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با اشاره به باورمندی به نصرت الهی در جهاد تبیین گفت: باورمندی به نصرت الهی در جهاد تبیین برای جبهه حق یک ضرورت است.

وی گفت: باورمندی به این نصرت الهی به جهادگران تبیین نیرویی مضاعف و دو چندان برای سربازی در این جبهه عظیم آن چنان که رهبر عزیزمان از خداوند خواستند اعطا خواهد کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات