۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۲۵۵۳۸
دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان خبر داد؛

توزیع ۳۵۰ پرس غذای گرم متبرک بین سالمندان معلول مرکز گلابچی کاشان

توزیع ۳۵۰ پرس غذای گرم متبرک بین سالمندان معلول مرکز گلابچی کاشان
اصفهان – جهاندار از پخت و توزیع ۳۵۰ پرس غذای گرم ویژه معلولین شهرستان کاشان از سوی آستان قدس رضوی و خیرین کاشان برای نخستین بار در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهاندار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از پخت و توزیع ۳۵۰ پرس غذای گرم ویژه معلولین شهرستان کاشان از سوی آستان قدس رضوی و خیرین کاشان برای نخستین بار در کاشان خبر داد.

وی گفت: این تعداد پخت غذای گرم ویژه معلولان سالمند مرکز سالمندان گلابچی کاشان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال تهیه شده است.

جهاندار افزود: هزینه این تعداد غذای گرم متبرک ویژه معلولان سالمند مرکز سالمندان گلابچی کاشان از سوی آستان قدس رضوی و خیرین شهرستان کاشان تامین شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کاشان یادآورشد: ۳۵۰ پرس غذای گرم متبرک تهیه شده بین سالمندان معلول  شهرستان کاشان توزیع شد.

جهاندار با اشاره به اینکه نذورات جمع آوری شده در شهرستان کاشان هزینه می‌شود از مردم و خیرین شهرستان کاشان درخواست کرد کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت «۶۱۰۴۳۳۷۵۲۶۷۶۳۲۳۸» درآمد و هزینه آستان قدس - کاشان واریز کنند.

وی در ادامه با اشاره به سه واژه خادم، مخدوم و زیارت، گفت: خادم تنها به معنای خدمت در زیارت امام رضا (ع) نیست، بلکه هرکس با هر نیت و توانی در شهرخود می‌تواند به عنوان خادم امام رضا (ع) خدمت کند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان گفت: به دلیل اینکه سیرت امام رضا (ع) خدمت به مردم و مستضعفین و محرومین است، این سیره امام رئوف باید درزندگی و سبک زندگی ما بروز و ظهور داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات