۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۲۲۲۴۶
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:

فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بین دانش آموزان احیا شود

فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بین دانش آموزان احیا شود
حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر لازمه مصون سازی دانش آموزان در برابر تهاجمات فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به اهمیت و نقش اموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نسل امروز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش می تواند یکی از مهم ترین نهادهایی باشد که امر به معروف و نهی از منکر را به نحو احسن آموزش دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: تربیت و پرورش دانش آموزانی معتقد و با ایمان و مستعد در جامعه رسالت خطیر آموزش و پرورش است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه تأکید کرد وعنوان داشت: این مهم امری ضروری برای مقابله با توطئه های دشمنان و استقرار جامعه ای  بر پایه و اساس اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام مهدوی نیا اظهار داشت: در سایه تبیین و ترویج فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر می توان دانش آموزان را به عنوان آینده سازان کشور، در برابر تهاجمات فرهنگی و اعتقادی مصون نگه داشت.

وی تصریح کرد: در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین دانش آموزان استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی و بررسی راهکارهای مستقیم و غیرمستقیم ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اجرای برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مدارس آموزش و پرورش گفت: امید است با اجرای این برنامه بتوانیم در جهت احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر تلاش کنیم./9451/

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات