۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۱۶۱۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

آثار و برکات گرمیداشت مناسبت های دینی، ملی و مذهبی

آثار و برکات گرمیداشت مناسبت های دینی، ملی و مذهبی
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به تبیین آثار و برکات گرمیداشت مناسبت های دینی، ملی و مذهبی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز، در گرامیداشت مراسم سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: گرامیداشت مناسبت های دینی، ملی و مذهبی در خلق حماسه ها شکوه و عظمت ایران اسلامی را نمایش می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه برگزاری و گرامیداشت مناسبت های مختلف سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی شوند، عنوان کرد: برگزاری مناسبت های مختلف سبب ایجاد امید بیم دوستان و یأس و ناامیدی بین دشمنان می شود.

وی به حضور مردم در صحنه های مختلف نظام اشاره و خاطرنشان کرد: با این حضور نشان می دهیم ملتی زنده، پابرجا و قوی هستیم که در راستای ارزش های اسلامی مستحکم ایستاده و رو به جلو حرکت می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گرامیداشت مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: این شورا موظف است که با گرامیداشت مناسبت ها عظمت و شکوه نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه حیات و هویت ملی ما در گرامیداشت این مناسبت ها است، گفت: با همفکری، اندیشه ورزی و بهره مندی از ابتکارات و ایده های نو باید در گرامیداشت مناسبت ها نقش آفرینی کنیم.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: خلأهای تولید محصولات فرهنگی در استان از مباحث مهم است که با تکیه بر توانمندی و استعداد جوانان و برنامه ریزی باید جبران شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات