۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۱۱۴۱۹

معرفی دوفصلنامه «معرفت سياسي»

معرفی دوفصلنامه «معرفت سياسي»
دو فصلنامه علمي - تخصصي «معرفت سياسي» با هدف بسط و گسترش مطالعات در حوزة دانش سياسي اسلامي و به همت گروه علوم سياسي مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دو فصلنامه علمي - تخصصي «معرفت سياسي»، به منظور بسط و گسترش مطالعات در حوزة دانش سياسي اسلامي، به انتشار مقالات نظري و كاربردي در اين زمينه اقدام مي‌نمايد.

به نظر مي‌رسد، علي‌رغم وجود نشريات عمومي و تخصصي در حوزة علوم سياسي، فقدان نشريه‌اي كه بتواند با ارائه آثار وزين علمي به رسالت خود در تبيين ديدگاه‌هاي اسلام در اين حوزه جامع عمل بپوشاند، مورد تأكيد صاحب‌نظران است.

از اين رو، گروه علوم سياسي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با همكاري معاونت پژوهش، اقدام به انتشار دوفصلنامة علمي - تخصصي معرفت سياسي نموده است تا زمينه‌ساز شناخت آگاهانه اين رشته علمي براي پژوهشگران باشد.

این دوفصلنامه با مدیر مسؤولی محمدجواد نوروزی و سردبیری قاسم شبان نیاء رکن آبادی به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوفصلنامه می توانند به سایت این نشریه به نشانی http://siyasi.nashriyat.ir/node/45 مراجعه کنند. 

ارسال نظرات