۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۷۰۶۶۱۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای ویژه طلاب

برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای ویژه طلاب
لرستان- عزیزی از برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت هفتگی و مجازی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با هدف ارتقا دانش و سواد رسانه ای ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره آموزشی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران  تا پایان اریبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای جریان شناسی فضای مجازی، تکنیک های اقناع مخاطب، اینستاگرام و ترفندها، توییتر و ترفندها، مخاطب شناسی و رسانه شناسی است.

عزیزی جنگ شناختی و نگارش مقاله را از دیگر محورهای مهم کارگاه آموزشی سواد رسانه ای عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه آزمون پایان دوره این کارگاه آموزشی خرداد برگزار می شود، یادآور شد: طلابی که موفق به گذراندن این دوره می شوند مدرک معتبر دریافت خواهند کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
مناسب است روزی در تقویم به نام روز طلبه ثبت شود تا در این روز، از خدمات و زحمات طلاب تجلیل و به تبیین جایگاه حوزه و روحانیت پرداخته شود و فضا برای تعامل هر چه بیشتر مردم با این قشر خدوم و تاثیرگذار فراهم شود.
0
0