۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۰۴۲۵۲
آیت الله دری نجف آبادی:

جوهره نظام جمهوری اسلامی ایران هویت انقلابی آن است

جوهره نظام جمهوری اسلامی ایران هویت انقلابی آن است
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جوهره نظام اسلامی ایران هویت انقلابی آن است، گفت: اگر از هویت انقلابی نظام حراست شود کشور در همه حوزه ها شاهد رشد خواهد بود.

به گزارش سرویس سیای خبرگزاری رسا، آیت الله دری نجف آبادی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جوهره نظام جمهوری اسلامی ایران هویت انقلابی آن است که اگر از آن حراست شود رشد اقتصادی، توسعه اجتماعی و گسترش عدالت و ارزش های متعالی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم حادثه تروریستی مسجد جامع پیشاور پاکستان از علما و دولت پاکستان و مجامع بین المللی خواست نسبت به این وقایع بی تفاوت نباشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به کاهش نرخ باروری در استان مرکزی افزود: کاهش نرخ باروری در کشور معضلی مهم است که باید با جدیت به آن توجه شود و با اقدامات همه جانبه به دنبال رفع این معضل باشیم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری سپس با تشکر از زحمات دولت و به ویژه رییس جمهور، از آیت الله رئیسی خواست برای اجرای سیاست های کلی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده و به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است، برنامه ریزی کنند تا این سیاستها اجرایی شوند.

ارسال نظرات