۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۷۰۴۲۵۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی:

سخن جدایی دین از سیاست، با اصول اسلام مخالف است

سخن جدایی دین از سیاست، با اصول اسلام مخالف است
نماینده مجلس خبرگان، نظام اسلامی ایران را دارای ماهیتی کامل فرهنگی دانست و گفت: این سخن که دین از سیاست جداست با اصول اسلام و نصوصاً قرآن مخالف است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی، نماینده کردستان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بیشتر احکام اسلام مربوط به امور سیاسی، قضایی، مالی و روابط مردم با حکومت است، گفت: این سخن که دین از سیاست جداست با اصول اسلام و نصوص قرآن مخالف است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مخالفت اشرار عالم با انقلاب اسلامی مردم ایران را به دلیل پیروی انقلاب اسلامی از بعثت نبوی و قیام علیه ظلم و استبداد و استکبار دانست و اضافه کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج عزت و قدرت در جهان می درخشد و به پیش می رود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، نظام جمهوری اسلامی ایران را دارای ماهیتی کامل فرهنگی دانست و تصریح کرد: دولت اسلامی باید نسبت به اشاعه فرهنگ اسلامی، هدایت فرهنگی جامعه، ترویج فضایل و زدودن رذایل احساسی مسئولیت کرده و خود را متولی قلمداد کند و نگذارد انفعال و سستی نهادهای فرهنگی، جامعه را دچار ولنگاری و بی قیدی کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آسیب های مدیریت فضای مجازی توسط دشمنان کشور اظهار کرد: باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جامع فضای سایبر برای کشور تعریف کنیم و در این جهت باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شوند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
آمریکا به کمک رقاص یهودی اروپا را به ورطه نابودی میکشد کافی است یک جرقه دیگر بخورد تا تبدیل به جنگ وحشتناک هسته ای بشود و آمریکا در ینگه دنیا شاهد ویرانی اوراسیا باشد و لذت ببرد
0
0