۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۰۲۲۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مسأله جهاد تبیین با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب

ضرورت توجه به مسأله جهاد تبیین با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین بر ضرورت توجه به این امر مهم با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان با بیان این که این نهاد در مازندران امکانات خوبی دارد و انتظار می رود گام های موثرتری برای توسعه استان بردارد، گفت: جای بسی خرسندی است که در این نظام اسلامی املاک و مستقلات مردم که پهلوی غصب کرده بود دوباره به صاحبان اصلی آنها یعنی مردم باز می گردد.

وی، واگذاری اموال غصب شده از سوی حکومت سابق به مردم را اقدام انقلابی و جهادی دانست و افزود: این واگذاری املاک مردم به خودشان بعد از سال ها نیازمند اطلاع رسانی است تا ضد انقلاب بفهمد که نظام اسلامی خدمتگزار مردم است.

امام جمعه ساری با بیان این که دنیا با مشاهده این تفکر انقلاب اسلامی می تواند متحول شود، خاطرنشان کرد: امروز تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند 43 ساله انقلاب اسلامی به عموم مردم امری ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به اهمیت تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید کار رسانه ای شود تا دنیا بفهمد زمین های غارت شده از سوی رژیم پهلوی به مردم بازگردانده شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز دشمنان در تلاش هستند خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به گونه دیگری بیان کنند، خاطرنشان کرد: مسأله جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید به طور جدی دنبال شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تشکیل و استقرار مناسب کادر جدید دولت در سطح استان ها تأکید کرد و گفت: استقرار مدیران و کارگزاران در سطوح عالی و متوسط شرط اولیه است، باید ابتدا چینش لازم انجام بگیرد تا مشکلات به درستی مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که یکی از موفقیت های ارزشمند دولت سیزدهم کنترل کرونا بود، تصریح کرد: متأسفانه شاهد موج ششم در اثر عادی انگاری ها هستیم و باید همه ما نسبت به رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های ستاد کرونا توجه ویژه ای داشته باشیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به دستاوردهای مناسب دولت در عرصه های بین المللی نیز اشاره کرد و ورود کشورمان به سازمان شانگهای را یکی از دستاوردهای مهم در جهت لغو تحریم های دشمنان دانست و افزود: یکی از راه های خنثی شدن تحریم ها همکاری با کشورهای عضو شانگهای است.

نماینده ولی فقیه در مازنردان همچنین به تأکید مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و گفت: توجه به تولید داخل یکی دیگر از راه های خنثی شدن تحریم ها است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین به طرح ارزشمند رزمایش کمک های مؤمنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این طرح که با رهنمودهای مقام معظم رهبری آغاز شد توانست با حضور میدانی سپاه بخشی از مشکلات مردم را در این ایام را پوشش دهد./950/پ210/

ارسال نظرات