۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۰۲۱۷۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

روحیه ارتش با دین و ارزش های اسلامی عجین شده است

روحیه ارتش با دین و ارزش های اسلامی عجین شده است
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به این که بدنه ارتش و نیروهای مسلح ما دینی بوده است، گفت: روحیه و رویکرد ارتش ما با دین و ارزش های اسلامی عجین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر گفت: ۱۹ بهمن یادآور اقدام شجاعانه و انقلابی نیروی هوایی ارتش در گسستن از رژیم طاغوت و پیوستن به جریان انقلاب است.

وی با بیان این که امروز نظامیان ما دارای عزت بوده و سرباز دین و ولایت هستند، افزود: نیروهای مسلح کشورمان در طول چهار دهه اخیر همواره در خط انقلاب و ولایت بوده اند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که بدنه ارتش و نیروهای مسلح ما دینی بوده است، تصریح کرد: روحیه و رویکرد ارتش ما با دین و ارزش های اسلامی عجین شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به پیوستن تاریخی همافران ارتش با امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: پیوستن نیروی هوایی به ملت، شمارش معکوس پیروزی انقلاب اسلامی و شکست رژیم طاغوت را طنین انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به همراهی ارتش با مردم در دوران مبارزات، خاطرنشان کرد: برخورد ارتش در یکسال منتهی به انقلاب انسانی بوده است.

امام جمعه ساری با بیان این که یکی از شگردهای دشمنان به ویژه، آمریکا و انگلیس انجام کودتا از درون نیروی نظامی است، تصریح کرد: این توطئه و فتنه یکی از مهم ترین طرح‌های روی میز دشمنان است، اما به دلیل سلامت نیروهای مسلح کشورمان، اجازه نفوذ به دشمنان داده نخواهد شد.

وی با بیان این که امروز آسمان ایران اسلامی از سوی پدافند هوایی حفظ می‌شود، بیان داشت: نیروی هوای ایران اسلامی بسیار مقتدرتر از دیروز است و این اقتدار به برکت توانمندی های داخلی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی نظیر است، خاطرنشان کرد: به برکت تقویت معنویت و روحیه انقلابی شاهد پیشرفت‌های روزافزون در این عرصه خواهیم بود./950/پ210/

ارسال نظرات