۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۰۲۱۳۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مشکلات اقتصادی هرگز نمی تواند مانع حرکت انقلاب و نظام شود

مشکلات اقتصادی هرگز نمی تواند مانع حرکت انقلاب و نظام شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: کسی منکر تورم و مشکلات اقتصادی در کشور نیست، ولی این مشکلات هرگز نمی توانند حرکت این انقلاب و نظام الهی و اسلامی را کُند کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و نیروهای ارتش که به مناسبت دیدار تاریخی امام راحل با همافران در نوزده بهمن 57 برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امام خمینی(ره) به خوبی به ساختار ارتش و روحیه انقلابی و مردمی آنان آگاه بود و در این میان نقش همافران در خدمت به انقلاب و مردم بسیار قابل توجه و ستودنی بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: این انقلاب برای رسیدن به قله های افتخار سرمایه گذاری های بسیاری انجام داده است و علی رغم تحریم های اقتصادی و سیاسی بی سابقه دشمنان، بازهم شاهد انتقال مفاهیم والای این انقلاب به خارج از مرزها هستیم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: کسی منکر تورم و مشکلات اقتصادی در کشور نیست، ولی این مشکلات هرگز نمی توانند حرکت این انقلاب و نظام الهی و اسلامی را کُند کنند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ارتش در طول عمر این انقلاب همواره نشان داده است که بخشی از بدنه مردم، جامعه و انقلاب است و این مهم را در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در عمل به صورت مکرر نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه اقتدار ارتش و دیگر نیروهای نظامی باعث ترس آمریکایی ها شده است، گفت: امروز اقتدار شما به گونه‌ای است که دقیقاً روبروی آمریکا ایستاده‌اید، چون شاه برای حفظ خود به همه باج می‌داد تا بر سلطنت باقی بماند، ولی امروز اقتدار ایران طوری است که حرف حق خود را در دنیا می‌زند.

این عالم برجسته کرمانشاهی گفت: مدیریت و اداره این انقلاب امروز در دست خود مردم است و این خود برای نظام قدرت آفرین است و می توان آن را نماد بارز مردمسالاری دینی دانست.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه و نیز نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر توسعه و اقتدار این نظام و انقلاب را بیش از پیش فراهم آوریم./1400/پ210/

ارسال نظرات