۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۰۱۷۰۳
امام جمعه شهرستان دالاهو:

تداوم انقلاب در گرو تأسی به شهیدان است

تداوم انقلاب در گرو تأسی به شهیدان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: امروز آحاد مردم این سرزمین با الگوگیری از سبک و سیره شهدا و پیروی از ولایت فقیه، راه عزتمند انقلاب را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در شهرستان دالاهو برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: بعضی ها در اوایل انقلاب پیش بینی می کردند که عمر این انقلاب به بیش از یک دهه نمی رسد ولی بحمدالله ما اکنون گام اول انقلاب یعنی چهل سال اول را محکم برداشته ایم و به کوری چشم دشمنان در آغاز دومین گام انقلاب هستیم.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: باید برای موفقیت هرچه بیشتر در گام دوم انقلاب عزم خود را راسخ کنیم و با تاسی از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و نظام این مسیر سرنوشت ساز را به سلامت پیش سر بگذارنیم.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: البته ناگفته نماند که دستان ناپاک بسیاری در این میان هستند که می خواهند این مهم در ایران اسلامی محقق نشوند، لذا شایسته است که هم با بینش و آگاهی هم مسیر حرکت را خوب بشناسیم و هم توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان را.

حجت الاسلام ساداتی عنوان داشت: امروز آحاد مردم این سرزمین با الگوگیری از سبک و سیره شهدا و پیروی از ولایت فقیه، راه عزتمند انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نسل جوان انقلاب زیر شدیدترین هجمه های رسانه ای و عقیدتی دشمنان قرار دارد به طوری که دشمنان در بُعد تهاجم فرهنگی بودجه های میلیاردی برای تحریف اسلام، انقلاب در دستور کار خود دارند./1400/پ210/

ارسال نظرات