۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۰۱۶۶۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بصیرت از ویژگی های بارز آیت الله صافی گلپایگانی بود

بصیرت از ویژگی های بارز آیت الله صافی گلپایگانی بود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب در پیامی که به مناسبت رحلت آیت الله العظمی صافی صادر کردند، به دو مقوله مهم بصیر بودن و دوم مشاوره ایشان اشاره کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی که به مناسبت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی صادر کرده بودند، به دو مقوله مهم بصیر بودن و دوم مشاوره ایشان با رهبری اشاره کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: وجود ائمه جمعه مغتنم است، وقتی مقام معظم رهبری سخنی را می‌فرمایند یعنی لقمه در دهان ما می‌گذارند، لذا باید بدانیم تا حق و باطل است جهاد تبیین هم هست، زیرا اگر بیان نکنیم عقب می‌مانیم، چون اگر قیام سیدالشهدا(ع) را تبیین نکرده بودیم، الان این همه عشق و ارادت به حضرت نبود.

آیت الله علما تاکید کرد: دومین موضوع مهمی که در فرمایش رهبری قابل توجه است، غیرت سیاسی، خانوادگی و فرهنگی است، این موارد را مردم باید برای حفظ کرامت و احترام خود رعایت کنند تا جامعه به قهقرا نرود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه عنوان کرد: اگر همه ما قیام لله داشته باشیم، انقلاب و اسلام بیمه است، چون امام راحل، انقلاب را با توجه به این مهم شروع کرد و تمام قیام و قعود خود را برای رضای خدا انجام می‌داد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تشریح کرد: امروز در دنیا در بسیاری علوم حرف اول را می‌زنیم، چون مردم با انقلاب بوده و با آرمان‌های انقلاب هماهنگ هستند.

وی در خصوص لزوم توجه به مردم افزود: باید سفره‌های مردم حفظ شود، اما برغم مشکلات باید اسلام و انقلاب، ولایت را تبیین کنیم و ولایت فقیه را حمایت کنیم، زیرا ولایت خط مقدم اندیشه همه ما است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان سخنان خود در خصوص عظمت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: درست است جنس حرف‌های ما عمدتا سیاسی است، اما معنویت امام راحل را از دست ندهیم، چون برخی از حضرات آیات عظام بر تقوای همیشگی امام راحل اذعان داشتند./1400/پ210/

ارسال نظرات