۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۹۹۹۶۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

معارف مهدوی و نبوی در جامعه گسترش یابد

معارف مهدوی و نبوی در جامعه گسترش یابد
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت گسترش معارف مهدوی و نبوی در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت ها و فرصت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مهدویت لرستان که با حضور معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدویت کشور برگزار شد، گفت: همه ما سفیران مهدوی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید معارف مهدوی و نبوی را در جامعه گسترش دهیم، افزود: آموزش‌های مهدوی باید روزآمد باشد و برای لایه‌های مختلف و در سنین مختلف برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و خواهد بود، گفت: خاستگاه انقلاب بر پایه تعالیم دینی است که به ظهور منجی عالم بشریت منتهی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: اگر ما نتوانیم تعلیم و تربیت اسلامی را به درستی انجام دهیم دشمن بین نظام و مردم ایجاد فاصله می‌کند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها و زمان‌ها برای ترویج فرهنگ ناب اهل‌ بیت(ع) استفاده شود، عنوان کرد: مهدویت باید به دنبال برقراری ارتباط با حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باشد و فعالیت‌های بنیاد مهدویت در کل شهرستان‌های استان گسترش پیدا کند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات