۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۹۸۹۴۶
حجت الاسلام فاضلی:

وظیفه مسؤولان رفع مشکلات و ایجاد آسایش برای مردم است

وظیفه مسؤولان رفع مشکلات و ایجاد آسایش برای مردم است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: امروز وظیفه مسؤولان رفع مشکلات مردم و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها است چرا که این ملت شایستگی همه نوع خدمات و رفاه را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در جمع روانسر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور تاریخی و حماسی مردم ایران به ویژه استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت 9 دی، اظهار داشت: ۹ دی اوج بصیرت، آگاهی، دانایی و تجدید میثاق امت با ولایت بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران مردمی با بصیرت، دانا و ولایتمدار هستند، افزود: ملت شریف ایران اسلامی در چهل و سه سال گذشته در مقابل تمام تحریم استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا با بصیرت ایستادگی نموده و هر جا نیاز بوده پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.

این استاد حوزوی اظهار داشت: کشورهای که به‌ ظاهر دم از رفاه و آسایش می زنند و به داشته هایشان افتخار می کنند در مقابل طاغوت زمان آمریکای جنایتکار کمر خم نموده و برای اینکه حکومتشان را حفظ نمایند تن به هر ذلتی و خواری می دهند.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: عزت، حریت، بندگی و عبودیت از آن خداوند است و الا نوکر آمریکا شدن که هنر نیست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: استکبار جهانی هر لحظه فتنه به پا می کند اما ملت فهیم و با بصیرت ایران آگاه هستند، شهید می دهند و جانشان را برای نظام فدا می کنند اما تن به ذلت نمی دهند.

وی بیان داشت: این عزت خواهی هزینه می خواهد و یقین داشته باشید که هزینه این مقاومت، بصیرت و دانایی به مراتب کمتر است از هزینه مصالحه و با دشمنان زیستن است.

حجت الاسلام فاضلی بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم بیان می کرد که برای چنین مردمی خدمت کردن عبادت و افتخار است و از این بالاتر ما مدالی نداریم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: امروز وظیفه مسؤولان رفع مشکلات مردم و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها است چرا که این ملت شایستگی همه نوع خدمات و رفاه را دارند.

حجت اله فاضلی در پایان سخنانش به خصایص و ویژگیهای انسان مومن اشاره نمود و گفت: در این عمر چهل و سه ساله نظام با تمام مشکلات و سختی‌های که با توطئه و فتنه دشمنان این مرز و بوم ایجاد شده، اما با بصیرت با دینداری و با ولایت مداری و وحدت آن هم وحدت کلمه با اخوت و همدلی مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی تمام نقشه های شوم آنان نقش بر آب شد و در آینده هم خواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات