۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۷۶۸۸۶

فراخوان پذیرش مقالات فصلنامه علمی ترویجی اخلاق

فراخوان پذیرش مقالات فصلنامه علمی ترویجی اخلاق
پژوهشکده الهیات و خانواده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آماده پذیرش مقالات در سطح علمی و پژوهشی برای دو شماره اول در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، فصلنامه علمی ترویجی اخلاق پژوهشکده الهیات و خانواده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در شرف ارتقای رتبه به فصلنامه علمی پژوهشی است.

از این رو در موضوعات تولید و توسعۀ دانش در گسترۀ اخلاق؛ با اولویت اخلاق خانواده؛ ارایه و نقد مطالعات نظام‌مند اخلاق‌پژوهان حوزه و دانشگاه؛ مطالعات بین رشته‌ای و مضاف اخلاقی؛ توسعۀ روش‌شناسی اخلاق، متناسب با نیازهای پژوهشی جهان معاصر؛ احیاء تراث در زمینۀ اخلاق؛ تولید و توسعه اخلاق کاربردی و حرفه‌ای و سایر موضوعات اخلاقی آماده پذیرش مقالات در سطح علمی و پژوهشی برای دو شماره اول در سال ۱۴۰۰ است.

گفتنی است به مقالات پذیرفته شده و نهایی حق التالیف پرداخت شده و برای مقالات پذیرفته شده گواهی علمی ترویجی ودرصورت علمی پژوهشی بودن، گواهی علمی-پژوهشی صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است مهلت ارسال مقالات برای شماره بهار ۱۴۰۰ تاریخ ۱۵ اردیبهشت و برای شماره تابستان ۱۴۰۰ تاریخ ۳۱ خرداد خواهد بود.

شایان ذکر است فصلنامه علمی ترویجی اخلاق پژوهشکده الهیات و خانواده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سابقه انتشار ۳۹ شماره علمی ترویجی و ۲۲ شماره علمی تخصصی را دارد.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه فصلنامه اخلاق به نشانی http://akhlagh.morsalat.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۶۶۰۰۸۸۲ در ساعت اداری تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات