۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۷۶۵۷۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

رهبر انقلاب تاکیدات فراوانی بر حل بیکاری و ارتقا وضعیت معیشت مردم دارند

رهبر انقلاب تاکیدات فراوانی بر حل بیکاری و ارتقا وضعیت معیشت مردم دارند
کرمانشاه - آیت الله محمدی عراقی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیار فراوانی بر حل مسئله بیکاری و ارتقای وضعیت معیشت  و اقتصاد ملت ایران دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی جمعه شب در دیدار با مسئولان و مدیران و معتمدان شهرستان قصرشیرین در سخنانی عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیار فراوانی بر حل مسئله بیکاری و ارتقا وضعیت معیشت  و اقتصاد ملت ایران دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: لذا همه ما باید این فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث اشتغال و معیشت را نصب العین خود قرار دهیم تا فشارها بر اقشار جامعه کاهش یابد.

آیت الله محمدی عراقی در ادامه بیان داشت: امیدواریم که از پتانسیل و ظرفیت های خاص در شهرستان مرزی قصرشیرین در بحث اشتغال جوانان بهترین استفاده را ببریم و در سفرهای بعدی شاهد یک جهش خوب در حوزه کارآفرینی در این منطقه باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر دولتمردان به دنبال ایجاد یک منطقه آزاد تجاری در غرب کشور هستند با وجود زیرساخت های موجود و دیگر شرایط، این مهم حق شهرستان قصرشیرین می باشد.

آیت الله محمدی عراقی در ادامه بیان کرد: در این شهرستان ما شاهد راهها، بازارچه ها و... خوبی برای بهتر پیش بردن کارها در بحث ایجاد منطقه آزاد تجاری هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: قصرشیرین در هشت سال دفاع مقدس صدمات و خسارت های زیادی را متحمل شده است و از سوی دیگر در سفر اخیر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ایجاد منطقه آزاد تجاری در این شهرستان تاکیدات فراوانی گردید.

این استاد حوزه علمیه گفت: مسئله ای که همواره مورد تاکید همه دلسوزان می باشد، این است که در صورت ایجاد منطقه آزاد تجاری در قصرشیرین اجازه ندهیم که این منطقه تنها به گذرگاهی برای واردات تبدیل شود، بلکه باید تاثیرات و منافع اقتصادی آن برای مردم این خطه مبرهن و قابل مشاهده باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وحدت بین مذاهب در شهرستان قصرشیرین ستودنی است، خاطرنشان کرد: بنده افتخار دارم که حامل پیام مقام معظم رهبری به مردم انقلابی، ولایتمدار و مومن شهرستان قصرشیرین باشم./1400/

 

ارسال نظرات