۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۷۰۳۲۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پیام انقلاب در ۲۲ بهمن امسال در قالب هنر منتقل شود

پیام انقلاب در ۲۲ بهمن امسال در قالب هنر منتقل شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: پیام انقلاب در ۲۲ بهمن امسال در قالب هنر منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شب گذشته در جلسه کارگروه تخصصی ستاد دهه فجر لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی یک جمهوری مردمی مبتنی بر احکام  اسلامی و معارف دینی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پایه و اساس حکومت اسلامی براساس احکام دینی و شریعت اسلامی است، افزود: در جمهوری اسلامی ملاک خدمت به مردم تواناتر و دانا تر بودن افراد است.

وی خاطرنشان کرد: توانایی و دانایی بیشتر جهت خدمت به مردم براساس احکام و شریعت دینی و معارف برگرفته از کتاب و سنت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه راه رسیدن به جمهوری اسلامی سخت بود، عنوان داشت: لطف خدای متعال، هوشمندی امام راحل، استقامت و پایمردی مردم سبب پیروزی برای ملت ایران شد.

وی بر ضرورت در نظر گرفتن برنامه های دهه فجر در خور و شأن استان لرستان که مرکز تدین و انقلابی گری است، تأکید کرد و ادامه داد: کارگروه های ستاد دهه فجر در راستای جذابیت برگزاری مراسم ملی و مذهبی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری ۲۲ بهمن متفاوت تر از سال های گذشته، باید تولید محتوا همراه با نوآوری، اندیشه، فکر و برنامه ریزی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر مردمی بودن برنامه های ملی و مذهبی ایران تأکید کرد و گفت: حضور مردم و جوانان در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب بوده و باید این دستاورد حفظ و تقویت شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات