۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۸۵۸
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت مدیریت فضای مجازی و مقابله با تهدیدها

ضرورت مدیریت فضای مجازی و مقابله با تهدیدها
لزستان - حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت مدیریت فضای مجازی و مقابله با تهدیدها تآکید کرد و گفت: در این زمینه باید با تکیه بر علم و آگاهی عمل شود.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امروز فضای مجازی فرصتی برای تبلیغ و تبیین بایسته های دینی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به تهدیدهای دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مدیریت صحیح برای مقابله با تهدیدهای فضای مجازی ضروری است.

وی به نقش مدیران فرهنگی اشاره کرد و افزود: در پایه مدیریت صحیح و فعالیت مدیرانی آگاه، بصیر، مذهبی و تکیه بر علم روز می توان تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تربیت اسلامی نسل امروز تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی و همکاری با آموزش و پرورش لازمه تربیت اسلامی نسل امروز است.

وی اظهار داشت: امروز مبلغان حوزه در سایه همکاری با آموزش و پرورش و با توجه به برگزاری مجازی کلاس های درس، در فضای مجازی فعالیتی چشمگیر دارند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: نهادینه سازی آموزه های دینی بین نسل جوان، تبیین و ترویج ارزش های اسلامی و آگاهی بخشی بین خانواده ها باید تهدید فضای مجازی به فرصت تبدیل شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات