۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۶۳۸۵۲
حجت الاسلام اله قلی مطرح کرد؛

تبیین دفاع مقدس بهترین راه برای مقابله با تحریف ها

تبیین دفاع مقدس بهترین راه برای مقابله با تحریف ها
خوزستان - حجت الاسلام اله قلی با اشاره به اینکه باید در جنگ سخت و نرم هوشیار باشیم، گفت: برخی ویروس‌ها برای تخریب ذهن، فکر و دین ساخته شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام غلامرضا اله قلی، رئیس دفتر امور روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان یگان‌های تابعه تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری دشت آزادگان با بیان اینکه همه آفریده‌های خداوند از نگاه و ارزش خاصی برخوردار هستند، عنوان داشت: نگاه به چنین آفریده‌هایی زمینه شکر را فراهم می‌سازد، احترام به مخلوق سلسله مراتب دارد در عین حال هر کدام از آن‌ها کارایی خاصی دارند.

رئیس دفتر امور روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ما دفاع مقدس نام گرفته است، بیان داشت: معنویت و هدفی که در جنگ هشت ساله بود دفاع ما را مقدس کرد؛ این اهداف همانا دفاع از دین و معارف دین و حریم قرآن و اهل بیت (ع) بود.

حجت الاسلام اله قلی با بیان اینکه در نظر گرفتن اهداف الهی سبب تقدس دفاع مان شده است، اضافه کرد: دفاع مقدس را باید به همگان معرفی کرد؛ چرا که به گفته رسول خدا (ص) جهاد نوعی علم است و علم را باید انتشار داد.

وی با بیان اینکه نشر علم زمینه ساز ماندگاری علم و علوم مختلف است، تصریح کرد: در واقعه کربلا اگر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) با آن خطبه‌های رسایشان حضور نداشتند، خبری از کربلا، جانفشانی‌های سیدالشهدا و غلبه خون بر شمشیر نبود.

رئیس دفتر امور روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: در جنگ سخت و نرم باید به هوش بوده و به سخنان رهبرانقلاب توجه کنیم، برخی ویروس‌ها برای تخریب ذهن، فکر و دین ساخته شدند، دشمن در پی آن است که معنویت را از دل‌ها بزداید.

حجت الاسلام اله قلی با اشاره به اینکه معنویت از دست رفته سبب بی انگیزگی و بی مقاومتی است، تصریح کرد: جنگ هشت ساله را به جوانان و جهانیان معرفی کنیم تا جلوی تحریف ذهن جوان‌ها گرفته شود./۹۴۵۴/پ310/ب1
ارسال نظرات