۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۶۲۲۹۵
امام جمعه خرم آباد خطاب به مسؤولان آموزش و پرورش:

زمینه اجرایی شدن بیانات رهبری در نظام تعلیم و تربیت فراهم شود

زمینه اجرایی شدن بیانات رهبری در نظام تعلیم و تربیت فراهم شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تعلیم و تربیت نسلی انقلابی تأکید کرد و گفت: تربیت نسلی عالم به تعالیم اسلامی نیاز جامعه امروز و آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن استانداری لرستان برگزار شد، گفت: رشد و پرورش انسان‌های مؤمن و عالم به تعالیم اسلامی لازمه جامعه امروز و بیمه کردن آینده کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت افزود: باید زمینه اجرایی شدن بیانات رهبری در نظام تعلیم و تربیت فراهم شود.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد تحولی اساسی در نظام آموزش و پرورش بیان کرد: رسالت مهم نظام اسلامی برنامه‌ریزی برای رشد و پرورش انسان‌های مؤمن و عالم به تعالیم اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش تعلیم و تربیت در نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش در این عرصه نقش اساسی و بسزایی دارد.

وی ادامه داد: در کنار نقش تربیتی کانون خانواده باید از ظرفیت آموزش و پرورش، آموزش عالی، دانشگاه، صدا و سیما و رسانه‌ها در عرصه تعلیم و تربیت نسل امروز به خوبی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش حوزه علمیه در عرصه تعلیم و تربیت اشاره و بیان کرد: کمیته مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه در این زمینه در حال برنامه ریزی است.

وی خاطرنشان کرد: امید است نقش حوزه علمیه به خوبی ایفا شود و بتوان با اجرای برنامه های اساسی در حوزه تربیت در کنار آموزش و پرورش نقش آفرینی کنیم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات