۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۶۲۲۷۲
امام جمعه بوشهر:

موفقیت کشور نیازمند نگاه ویژه به آموزش و پرورش است

موفقیت کشور نیازمند نگاه ویژه به آموزش و پرورش است
بوشهر - آیت الله صفایی بوشهری گفت: نظام تعلیم و تربیت در جامعه جایگاه ویژه ای دارد و داشتن موفقیت نیازمند نگاه ویژه به آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر سه شنبه در نشست اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور از طریق ویدئو کنفرانس اظهار داشت: کارهای خوبی در آموزش و پرورش استان بوشهر انجام شده است که امیدواریم شاهد توسعه تلاش‌ها باشیم.

وی خدمات آموزش و پرورش در استان بوشهر را در خور تحسین دانست و ادامه داد: باید تلاش شود استان بوشهر به عنوان مدرسه‌ای برای تولید و تربیت انسان‌های شایسته در عرصه علمی و اخلاقی که مسیر پیشرفت و توسعه را طی می‌کند مطرح شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین طرح دانش آموز، مدرسه و معلم در تراز انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سند تراز انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان الگو در سراسر کشور اجرایی شود.

وی با گرامیداشت ۱۲ شهریور ماه سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری بیان کرد: زندگی رئیسعلی دلواری بر اساس بصیرت‌، استکبار ستیزی، مبارزه با استعمار و ولایت‌مداری بوده است و به عنوان نماد مبارزه با استعمار انگلیس شناخته می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری، خواستار عملیاتی شدن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های آموزش و پرورش شد و بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت در جامعه جایگاه ویژه ای دارد و داشتن موفقیت نیازمند نگاه ویژه به آموزش و پرورش است.

وی با تقدیر از عملکرد موفق مدیران و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر در سال تحصیلی گذشته گفت: توجه به آموزش و پرورش، توجه به اساس و بنیاد یک کشور و استان محسوب می‌شود چراکه وقتی کشوری موفق است که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پیشرفت تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها را مدیون ایجاد زیرساخت‌های آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: تمامی طرح‌های توسعه‌ای و پیشرفت در حوزه کاری هوا، دریا، سخت افزار و نرم‌افزار برای حیات انسان است ولی آموزش و پرورش نقش مستقیمی به پیشرفت و توسعه انسان دارد./1399/د102/ب1

ارسال نظرات