۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۶۶۱۹۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مراسم عزاداری حسینی همراه با معرفت افزایی باشد

مراسم عزاداری حسینی همراه با معرفت افزایی باشد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امام حسین(ع) را مظهر شجاعت و فداکاری خواند و گفت: الگو گیری از ائمه(ع) رمز موفقیت در برابر دشمن و ادامه راه انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در مراسم عزاداری حسینی در ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: ایام محرم فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ حسینی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در سایه وحدت، تعامل و همدلی نهادهای مختلف شاهد برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و انتظار می رود مردم و هیات های مذهبی همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی امام حسین(ع) را مظهر شجاعت، آزادگی، فداکاری و ایستادگی در برابر ظلم دانست و گفت: امام خمینی(ره) پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) است که با شجاعت و درایت نظام شاهنشاهی را سرنگون و جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهاد که همچنان استوار و با اقتدار به پیش می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت معنویت در جامعه امروز لازمه ادامه راه انقلاب و تحقق آرمان ها است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: مراسم عزاداری حسینی باید همراه با معرفت افزایی باشد و جوانان را با ارزش ها و باورهای دینی آشنا ساخت و جلوی توطئه های دشمنان ایستاد.

وی امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌ها و دلاور مردی های کارکنان خدوم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: فرماندهی انتظامی استان در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی ۵۰۰ شهید والامقام را تقدیم کرده است./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات