۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۶۵۶۱۴۹
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

خادمان رضوی پیام آور عشق و محبت اهل بیت در دل‌ها هستند

خادمان رضوی پیام آور عشق و محبت اهل بیت در دل‌ها هستند
امام جمعه اهواز گفت: خادمان رضوی پیام آور عشق و محبت اهل بیت (ع) در دل‌ها و ایجاد محبت در قلوب مؤمنان هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسادر اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در دیدار خادمان رضوی ضمن تبریک ولادت امام هشتم و خواهر بزرگوارشان ابراز امیدواری کرد تا زیارت آن دو بزرگوار در دنیا و شفاعت شان در آخرت نصیب شیعیان شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دهه کرامت بیان داشت: سیزدهمین سالی است که کاروان کارگزاران آستان مقدس امام هشتم در خوزستان حضور پیدا می‌کنند و پیام رحمت الهی (امام رئوف) را می‌رسانند.

امام جمعه اهواز اظهارداشت: خادمان رضوی پیام آور عشق و محبت اهل بیت (ع) در دل‌ها و ایجاد محبت در قلوب مؤمنان هستند.
                               پ/خادمان رضوی پیام آور عشق و محبت اهل بیت در دل‌ها هستند            
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به برنامه‌های متنوع خادمان رضوی در سفر به استان‌ها گفت: این برنامه‌ها زمینه ساز ایجاد محبت در قلب‌ها است، هر کجا که رنگ و بوی ائمه اطهار مشاهده شود، مصداق رحمت الهی است.

وی با اشاره به شرایط سخت کرونا عنوان داشت: در استان، شرایط سخت است، اما حضور کاروان امام رئوف ادامه داشته و برنامه‌ها بصورت دیگری برگزار می‌شود.
                               پ/خادمان رضوی پیام آور عشق و محبت اهل بیت در دل‌ها هستند  
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خوزستانی‌ها در ولایتمداری سابقه درخشانی دارند، خاطرنشان کرد: خوزستان دروازه ورود تشیع است و امام رضا (ع) از این استان وارد کشور عزیزمان شد.

در ادامه دیدار نیز یکی از خادمان رضوی به مداحی پرداخت و هدیه متبرک (گل معطر، نمک و نبات) به نماینده ولی فقیه در خوزستان اهدا شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات