۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۶۵۵۶۷۴
سردار یوسفی:

شهید چمران به عنوان نماد یک مجاهد مبارز انقلابی است

شهید چمران به عنوان نماد یک مجاهد مبارز انقلابی است
سردار یوسفی با بیان اینکه شهید چمران یک مجاهد فی سبیل الله بود، گفت: شهید چمران باید به عنوان نماد یک مجاهد مبارز انقلابی به دنیا معرفی شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار عباس یوسفی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ظهر امروز در رابطه با برنامه‌ها و تقویم مناسبت‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: بر اساس تقویم برنامه‌ریزی شده هفته جاری متعلق به شخصیتی است که باید در طول سال به او پرداخته شود و آن شخصیت، شهید چمران است؛ هر چند که شخصیت چنین شهیدی فراتر از یک مناسبت محسوب می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه شهید چمران باید به عنوان نماد یک مجاهد مبارز انقلابی به دنیا معرفی شود، عنوان داشت: باید در قابل کوتاهی‌ها و غفلت‌هایی که در حق این شهید بزرگوار صورت گرفت را جبران کنیم به ویژه ما خوزستانی ها.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شهید چمران یک مجاهد فی سبیل الله بود، خاطرنشان کرد: شهید چمران یک انقلابی به تمام معنا و سربازی واقعی بود که نتیجه‌اش همان عکس‌های باقیمانده‌ای می‌باشد که خاکی‌ترین لباس‌های رزم را پوشیده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: ابعاد علمی، هنری و جهادی شهید چمران سه ضلع مثلث تبدیل شدن این شهید به یک اسطوره در سطح بین‌الملل است و حداقل مطالبه‌ای می‌باشد که می‌توان از اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه انتظار داشت.

وی گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دغدغه و مطالبه رهبرانقلاب در خصوص پرداختن به مبارزات شهید چمران در خاک خوزستان بصورت محتوا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان گنجانده شود. /۹۴۵۶/
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
درود و سلام بر شهید چمران.
0
0