۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۵۵۵۱۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تربیت طلبه آگاه به زمان و با بصیرت رسالت حوزه علمیه است

تربیت طلبه آگاه به زمان و با بصیرت رسالت حوزه علمیه است
حجت الاسلام عبداللهی با تأکید بر اینکه طلاب نباید نسبت به مسائل روز بی توجه باشند، گفت: رسالت حوزه تربیت طلبه آگاه به زمان و با بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در دیدار با امام جمعه، مدیر، اساتید و کادر مدیریتی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا گفت: مدارس علمیه ظرفیتی عظیم برای تربیت نسلی انقلابی و هدایت دینی جامعه هستند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به بایسته های علمی، تهذیبی، اخلاقی، تهذیبی و پژوهشی در مدارس علمیه اظهار داشت: باید در زمینه رشد و ارتقای علمی و اخلاقی در مدارس علمیه برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: امروز تربیت طلبه پژوهش محور و توانمند رسالتی خطیر بوده و باید پژوهش پایه و اساس فعالیت طلاب در زمینه علمی و تبلیغی قرار گیرد.

وی با تأکید بر تربیت طلاب آگاه به زمانه و با بصیرت اظهار داشت: طلاب نباید نسبت به مسائل روز بی تفاوت باشند و علم و آگاهی طلبه نسبت به این مسائل باید به روز باشد.

مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت برنامه ریزی و شناسایی جوانان مستعد جهت ورود به حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: مدارس علمیه هر شهر باید در این زمینه اقداماتی گسترده و تأثیرگذار داشته باشند و از ظرفیت های تبلیغی و بومی طلاب در اطلاع رسانی استفاده شود.   

گفتنی است، در این دیدارحجت الاسلام بنیادی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق( ع) نیز گزارشی از فعالیت های آموزشی، تهذیبی و پژوهشی مدرسه ارائه کردند./9451/پ210/ق

ارسال نظرات