۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۵۳۱۴۳
رییس شورا‌های حل اختلاف خوزستان خبر داد؛

استفاده از ظرفیت روحانیت برای سازش در پرونده‌ها

استفاده از ظرفیت روحانیت برای سازش در پرونده‌ها
زبیدی نیا با اشاره به کسب رتبه برتر واحد فرهنگی شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان در کشور، گفت: از ظرفیت روحانیت برای افزایش سازس در پرونده‌ها استفاده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رییس شورا‌های حل اختلاف خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران از کسب رتبه برتر کشوری شورا‌های حل اختلاف خوزستان در حوزه فرهنگی خبر داد و گفت: در ارزیابی‌های سالانه، عملکرد فرهنگی شورا‌های حل اختلاف کشور در همه زمینه‌های فرهنگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رییس شورا‌های حل اختلاف خوزستان بیان داشت: با تلاش همکاران واحد فرهنگی و معاونت فرهنگی دادگستری و حوزه‌های قضایی، علی رغم کمبود اعتبارات مالی امور فرهنگی و روابط عمومی شوراها، واحد فرهنگی شورا‌های حل اختلاف خوزستان برای دومین سال متوالی موفق به کسب بالاترین نمره ارزیابی شد و به عنوان واحد برتر در سطح کشور معرفی شد.

معاون قضایی دادگستری خوزستان کسب این مقام برتر را مرهون حمایت‌های رییس کل دادگستری و زحمات و تلاش‌های همکاران در مجموعه فرهنگی شورا‌های حل اختلاف استان برشمرد و افزود: امور فرهنگی شورا‌های حل اختلاف خوزستان باید با برنامه‌ریزی‌های مدون برای نهادینه کردن ارزش ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های مرکز امور شورا‌های حل اختلاف کشور همچنان در صدر قرار بگیرد.

زبیدی نیا خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ دینی، نهادینه نمودن ارزش ها، افزایش انگیزه و جلب مشارکت کارکنان و خانواده‌های آنان در برنامه‌های فرهنگی از جمله سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های امور فرهنگی شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان در کسب مقام برتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ حفظ کرامت و شان مراجعان به شعب شورای حل اختلاف، افزایش کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده ها، استفاده از ظرفیت معتمدین، ریش سفیدان، نخبگان و روحانیون برای افزایش سازش در پرونده‌ها از مواردی است که باید در برنامه‌های فرهنگی به صورت ویژه دنبال شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کار بسیار خوب و پسندیده ای است
0
0