۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۵۱۴۴۸
از سوی قضات و مدیران اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف اهواز صورت گرفت؛

بررسی مشکلات و ارائه مشاوره به زندانیان

بررسی مشکلات و ارائه مشاوره به زندانیان
زبیدی نیا گفت: قضات و مدیران اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف اهواز با حضور در زندان مرکزی استان به بررسی مشکلات و ارائه مشاوره به تعدادی از زندانیان پرداختند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های قوه قضائیه برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان، قضات و مدیران اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف اهواز با حضور در زندان مرکزی استان به بررسی مشکلات و ارائه مشاوره به تعدادی از زندانیان پرداختند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان با بیان اثرگذاری نقش شورا‌های حل اختلاف در کاهش جمعیت زندانیان عنوان داشت: رهبری بر تأثیر شورا‌های حل اختلاف در ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه و آسیب شناسی در افزایش نیافتن تعداد زندانیان، تأکید دارد.

این مقام مسؤول با اشاره به پتانسیل بسیار بالای شعب در حل و فصل مشکلات و دعاوی زندانیان ادامه داد: شورای حل اختلاف نقش مهم و تأثیرگذاری در جهت کاهش جمعیت زندانیان داشته و باید از ظرفیت و توانایی آن استفاده بهینه کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا شعب شورای حل اختلاف در سال ۹۹ برای کاهش جمعیت زندانیان از نظر کیفی و کمی عملکرد مطلوب تری داشته باشند و در عین حال بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات