۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۴۹۱۲۰
حجت الاسلام بهرام پور مطرح کرد؛

تشکیل بیش از صد گروه جهادی با محوریت قرارگاه‌های حوزوی

تشکیل بیش از صد گروه جهادی با محوریت قرارگاه‌های حوزوی
حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه قرارگاه حوزویان بیش از دو سال در خوزستان شکل گرفته است، گفت: بیش از صد گروه جهادی حوزوی با محوریت قرارگاه‌های حوزوی شکل گرفته است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی طلاب استان برای مقابله با کرونا اظهار داشت: فرمایشات رهبرانقلاب درباره قرارگاه حوزویان در استان خوزستان، مدال افتخاری برای همه گروه‌های جهادی طلاب کشور است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه ضدعفونی منازل از سوی طلاب آن هم در صورت درخواست صاحبخانه‌ها گوشه‌ای از فعالیت‌های جهادی طلاب خوزستانی است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت استان خوزستان پیشرو در مقابله با کرونا و خدمت رسانی به مردم است، قرارگاه‌های خدمت رسانی به مردم پس از فرمایش رهبرانقلاب درباره اینکه یکی از وظایف حوزویان، خدمت رسانی به مردم می‌باشد، شکل گرفت.

این مقام مسؤول ادامه داد: قرارگاه‌های خدمت رسانی از آن زمان که زلزله کرمانشاه روی داد و طلاب و روحانیت به شکل سازمان یافته تلاش کردند تا کمک‌ها و گروه‌های مردمی را برای زلزله زدگان کرمانشاهی ارسال کنند، شکل گرفت.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه سیل سال ۹۸ اوج فعالیت قرارگاه خدمت رسانی حوزه علمیه استان است، عنوان داشت: بیش از صد گروه جهادی حوزوی در سراسر استان با محوریت قرارگاه‌های حوزوی شکل گرفت که مدرسه علمیه هر شهرستان به عنوان قرارگاه فرهنگی و عملیاتی آن شهرستان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: حوزه با محوریتی که دارد و با هماهنگی بخش‌های مختلف دولتی و مردمی، مساجد و نیرو‌های جهادی فعال در سایر عرصه ها، تلاش دارد تا به انسجام بخشی و سازماندهی بهتر خدمات صورت گرفته بپردازد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه قرارگاه حوزویان بیش از دو سال در استان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: خود را به تنهایی شایسته تقدیر رهبرانقلاب نمی‌دانیم، همه ملت ایران با تشکیل گروه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون با همه توان پای کار آمده و مشغول خدمت رسانی است.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: ملت امام زمانی ایران به یک همگرایی شایسته و پسندیده‌ای دست پیدا کرده است که امیدواریم الگویی برای جهانیان باشد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات