۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۴۹۰۹۵

شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان

شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان
احسان پور با اشاره به ابتلای ۵۸ نفر به ویروس کرونا در استان خوزستان از افزایش فعالیت مراکز جامع سلامت در شناسایی بیماران جدید خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از شناسایی ۵۸ مورد جدید در استان خوزستان خبر داد و گفت: فعالیت مراکز جامع سلامت در شناسایی بیماران جدید در اهواز افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در رابطه با تفکیک محل سکونت مبتلایان جدید اظهار داشت: ۳۲ مورد در اهواز، ۵ مورد در دشت آزادگان، ۴ مورد در هویزه و کارون، ۳ مورد در رامشیر و خرمشهر، ۲ مورد در حمیدیه و یک مورد در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر، بهبهان، باوی و باغملک به تعداد متبلایان استان اضافه شدند.

احسان پور با بیان اینکه نمونه‌های نیمی از موارد تشخیص داده شده، از مراکز جامع سلامت اهواز به دو آزمایشگاه فعال ارسال شده است، ادامه داد: خوشبختانه افزایش فعالیت این مراکز به تشخیص بیشتر بیماری منجر شده که این امر می‌تواند به برنامه ریزی بهتر کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ٦نفر فوت کرده که با احتساب این موارد تاکنون ۱۵۹ نفر از مبتلایان استان  بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، عنوان داشت: با تلاش‌های بی وقفه کادر درمان خوشبختانه تاکنون هزار و ۲۳۳ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات