۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۴۶۹۰۱
منتخب مردم همدان در مجلس:

روحیه معنوی و معرفتی بالا از ویژگی های برجسته شهید سلگی بود

روحیه معنوی و معرفتی بالا از ویژگی های برجسته شهید سلگی بود
استاد حوزه علمیه گفت: شهید سلگی نه تنها در زمینه نظامی بلکه در همه ابعاد بر دوستان و همرزمان خود اثر گذار بود و در زمینه های فرهنگی فعالیت های چشمگیری داشت.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به شهادت سردار میرزا محمد سلگی گفت: از ویژگی های این شهید بزرگوار حضور همه این خاندان در جبهه های دفاع مقدس است که باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود.

وی در ادامه ابراز داشت: این شهید بزرگوار همه ویژگی های فرماندهی را دارا بوده است که مهمترین آنها توکل به خدا و اعتماد به نفس و داشتن روحیه معرفتی و معنوی است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اثرگذاری این شهید در ابعاد مختلف ابراز داشت: این شهید بزرگوار نه تنها در زمینه نظامی بلکه در همه ابعاد بر دوستان و همرزمان خود اثر گذار بود و در زمینه های فرهنگی فعالیت های چشمگیری داشت.

وی در پایان با بیان این مطلب که سردار سلگی رزمنده ای ولایی بود، خاطرنشان کرد: این فرمانده دلاور در عملیات مرصاد با پای مصنوعی خود را به قله کوه رساند تا بتواند، نیروهای تحت فرمان خود را فرماندهی کند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات