۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۴۳۸۸۶
فرمانده سپاه استان خوزستان خبر داد؛

مراکز درمانی سپاه آماده خدمت رسانی به بیماران

مراکز درمانی سپاه آماده خدمت رسانی به بیماران
سردار شاهوارپور با اشاره به برگزاری جلسات متعدد مقابله کرونا ویروس، گفت: مراکز درمانی سپاه به عنوان معین، آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، شنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه استان، اظهار داشت: سپاه استان در کنار سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها به مقابله با کرونا ویروس پرداخته و از همه توان و ظرفیت استفاده می‌کند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان داشت: در بخش آموزش و پیام رسانی برای پیشگیری، ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و شهرها شاهد حضور گروه‌های جهادی و بسیجیان هستیم.

سردار شاهوارپور با اشاره به برگزاری جلسات متعدد مقابله کرونا ویروس عنوان داشت: بسیجیان در ورودی‌های استان در قالب اکیپ‌های متعدد در حال خدمت رسانی هستند ضمن اینکه مراکز درمانی سپاه به عنوان معین، آماده خدمت رسانی می‌باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اطلاعات سپاه استان در زمینه کشف انبار‌های احتکار لوازم مورد نیاز مردم به شدت فعال و کشفیات زیادی انجام داده است.

لازم به ذکر است در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه خوزستان، سرهنگ باقری به عنوان جانشین  و سرهنگ ساری به عنوان معاون اجرایی معرفی شدند، همچنین سردار معین پور جانشینی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان را عهده دار شد. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات