۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۳۸۲۳۲
ویژه طلاب و فضلای حوزه؛

پذیرش دوره بلند نقد وهابیت مؤسسه دارالاعلام آغاز شد

پذیرش دوره بلند نقد وهابیت مؤسسه دارالاعلام آغاز شد
حجت الاسلام کوثری از آغاز پذیرش دوره بلند نقد وهابیت مدت مؤسسه دارالاعلام خبرداد و گفت: برگزیدگان پایان دوره به عنوان استاد و پژوهشگر، استخدام می‌ شوند.

حجت الاسلام احمد کوثری معاون آموزش مؤسسه آموزشی و پژوهشی دارالإعلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از ثبت نام دوره بلند مدت نقد وهابیت مرکز تخصصی دارالاعلام برای سال 99 خبرداد و اظهار داشت: مرکز تخصصی دارالاعلام لمدرسة أهل البیت(ع)  تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی فعالیت می کند.

وی افزود: این مؤسسه در راستای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نقد اندیشه های وهابیت از میان برادران طلبه از طریق آزمون ورودی جهت سال تحصیلی 1399-1400 تعدادی محدود دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به زمان ثبت نام خاطرنشان کرد: این زمان حداکثر تا تاریخ 28 اسفند 98 اعلام شده و زمان آزمون نیز روز یکشنبه 24 فروردین 99 ساعت 9 صبح در شهر قم حد فاصل میدان معلم و میدان بسیج، مدرسه علمیه امام کاظم(ع) خواهد بود.

وی عنوان کرد: شرایط ثبت نام برای این دوره نیز  علاوه بر التزام به کلیه مقررات آموزشی مرکز و اتمام پایه دهم، موفقیت در آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه حضوری اعلام شده است و طلاب مناطق تلفیقی، فارغ التحصیلان رشته های تخصصی بویژه موسسه شیعه شناسی، کلام، مذاهب اسلامی، در راه حق و دانشگاه ادیان و مذاهب و دارندگان آثاری علمی همچون کتاب و مقاله در رابطه با نقد وهابیت از اولویت پذیرش برخوردار خواهند بود.

معاون آموزش مؤسسه آموزشی و پژوهشی دارالإعلام با اشاره به منابع آزمون کتبی نیز یادآور شد: طلاب علاقه مندان برای کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون کتبی لازم است درسنامه نقد وهابیت حضرت آیت الله سبحانی، درسنامه نقد جریانهای تکفیری، و شفاء السقام فی زیارة خیرالانام(تقی الدین سبکی) را به خوبی مطالعه کنند.

وی به مزایای ثبت نام در این مؤسسه نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اشتغال به کار برگزیدگان دوره در بخش تحقیقاتی مرکز پس از پایان دوره، پرداخت شهریه مکفی، اعطای گواهی اتمام دوره تربیت محقق ویژه وهابیت شناسی از سوی مرکز و تامین منابع کتابخانه ای و اینترنتی از جمله ویژگی های تحصیل در این مؤسسه است.

حجت الاسلام کوثری با بیان این که ثبت نام در مؤسسه تنها به صورت اینترنتی خواهد بود، تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مؤسسه دارالاعلام مراجعه یا با شماره تماس های 02537255866  و 02537255878 تماس حاصل کنند./1330/ج

ارسال نظرات