۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۷۴۳۰

درختواره علمی پژوهشی حج در اسلام منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ درختواره علمی، پژوهشی و تحقیقاتی«حج در اسلام » با یک هزار و 21 مطلب دربردارنده؛ گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده مقالات، منتخب پایان نامه ها، بریده جراید و مقالات مجلات در پایگاه حوزه عرضه شد.
حوزه نت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر پایگاه حوزه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، هدف از تولید این دانشنامه را ارائه مطالب و منابعی معتبر برای پژوهشگران و روحانیون کاروان ها عنوان کرد.

حجت الاسلام احمد اکبری ادامه داد: این دانشنامه درقالب 17نمایه اصلی و 62 نمایه فرعی و با ساختاری درختی از هم اکنون در اختیار علاقه مندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه قرار دارد.

این مدرس حوزه علمیه قم اظهار داشت: در این دانشنامه 80 مطلب در خصوص ابعاد و آثار حج، 30 مطلب با محتوای نقد وهابیت و 45 مطلب با محتوای حج، ولایت و اهل بیت(ع) وجود دارد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به نمایه های اصلی و فرعی این دانشنامه گفت: اهمیت و جایگاه حج، پیشینه تاریخی، حج، ولایت و اهل بیت(ع)، مناسک و احکام حج، دلایل فقهی و فلسفه ی احکام حج از نمایه های اصلی این درختواره است.

علاقه‌مندان به استفاده از این ویژه نامه می توانند به پایگاه اینترنتی حوزه به نشانی http://www.hawzah.net مراجعه کنند./917/د102/ن

ارسال نظرات