۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۸۲۶
حجت الاسلام ذوالفقاری مطرح کرد؛

احتمال فرونشست در خانه‌های محاصره شده عین دو

احتمال فرونشست در خانه‌های محاصره شده عین دو
حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: آب دور تا دور خانه‌هایی که در انتهای منطقه عین دو هستند، را فراگرفته که احتمال نشست شان بسیار است.
حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه اعضای قرارگاه در واکنشی سریع آب را از خانه‌ها خالی کردند، اظهار داشت: اکنون آب دور تا دور خانه‌هایی که در انتهای منطقه عین دو هستند را فراگرفته که احتمال نشست شان بسیار است هر چند که شهرداری ورود کرده و تا حدی به تخلیه آب کمک شد.

مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز با بیان اینکه تخلیه آب نیازمند پمپ‌های مکنده است، خاطرنشان کرد: آبفا و شهرداری ورود بهتری در پایان بخشی به آبگرفتگی و دفع فاضلاب‌ها داشته باشند، متأسفانه کوتاهی بسیاری صورت می‌گیرد که امیدواریم در اسرع وقت اقداماتی صورت بگیرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری از بازدید رییس دادگستری استان از منطقه عین دو خبر داد و گفت: حجت الاسلام مرادی مهلت ۲۴ ساعته برای تخلیه آب‌های سطحی داد، اما با گذشت مدت زمان معین شده متأسفانه هیچگونه اقدام مناسب از سوی شهرداری صورت نگرفت.

وی در رابطه با فعالیت‌های قرارگاه عنوان داشت: از ۷۰۰ خانه تعمیری و ۷۰ خانه احداثی، ۳۸۰ خانه تعمیری به پایان رسید و در زمینه خانه‌های احداثی کار‌ها پیش رفته و تنها سقف‌ها مانده است.

مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز از برنامه ریزی برای احداث درمانگاه و مدرسه خبر داد و گفت: در این باره خیران پای کار آمدند و بسیج سازندگی و سپاه نیز حمایت کرده تا ساخته شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات